SUPERVISIÓ PROJECTE AUTONOMIA
Fa molts dies que no us posem al dia sobre el que hem fet en aquest projecte....
Hem estat aprofundint sobre els conceptes de comarca, província,
comunitat
autònoma, estat i continent. Ja us vam comentar que aquest estava essent
un aspecte que creiem que tenien molt confús. Doncs bé, ara ho podem
confirmar. El fet de anar creixent des del nostre
centre a on estàvem situats dins del Món, ha sigut molt complicat
d'assimilar.
Per això, hem dedicat un trimestre a consolidar aquest aspecte ja que,
pensem que és essencial per entendre moltes coses sobre la identitat de
cadascú.
Ara bé, hem intentat que no fos una cosa feixuga, sinó tot el contrari. O
sigui, que hem fet concursos de comarques, hem explicat curiositats de
països, hem mirat notícies, vídeos,...
En fi, hem viatjat molt pel Món!
Hem dedicat un trimestre a fer camí, reforçant tots els continguts (d'aquí la imatge del inici...)
Una parada en el segon trimestre...
Després de ubicar-nos dins del nostre centre, vam creure oportú situar-nos dins de la població on estem, Tàrrega. Així és que vam analitzar un mapa d'aquesta ciutat i vam localitzar tots els punts del nostre interès (les nostres cases, el Institut, el CAP, l'Ajuntament, l'estació de tren, d'autobusos, els Mossos,...).
A continuació, hem treballat els conceptes de comarca, província, comunitat autònoma, estat i continent. És a dir, hem anat creixent des del nostre centre a on estàvem situats dins del Món.
La veritat és que ha sigut molt interessant! S'ha demostrat que els nostres alumnes no tenien la informació clara d'aquests aspectes treballats.
Valoració primer trimestre projecte autonomia.
Abans de començar el segon trimestre, fem una parada per revisar cóm ha anat el primer.
Aquest trimestre ha donat per molt! S'ha fet activitats com a partir d'una imatge descriure els objectes que hi figuren situant-los (dreta, esquerra, dalt, baix) comentant-los a nivell oral. També s'ha treballat l'espai que utilitzen al centre diàriament, se'ls situava en una zona en concret del centre i a partir d'allí havien de realitzar les indicacions pertinents per arribar al lloc indicat. Us deixem un exemple d'una de les activitats que hem realitzat. Cada alumne descrivia la posició d'un quadrat i els altres havien de dir de quin es tractava.
Abans de començar el segon trimestre, fem una parada per revisar cóm ha anat el primer.
Aquest trimestre ha donat per molt! S'ha fet activitats com a partir d'una imatge descriure els objectes que hi figuren situant-los (dreta, esquerra, dalt, baix) comentant-los a nivell oral. També s'ha treballat l'espai que utilitzen al centre diàriament, se'ls situava en una zona en concret del centre i a partir d'allí havien de realitzar les indicacions pertinents per arribar al lloc indicat. Us deixem un exemple d'una de les activitats que hem realitzat. Cada alumne descrivia la posició d'un quadrat i els altres havien de dir de quin es tractava.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada